Aguarde...
 

ENTRY STRATEGIES FOR INTERNATIONAL MARKETS


    R$ 235,00

    em até 7x de R$ 33,57 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    Sage Advice on Going GlobalRoot's perspective is extremely insightful, and clearly the work of one who knows his topics from personal experience. It encapsulates what some of us have taken decades to learn through trial and error.--Larry D. Bouts, president, International Division, Toys-R-Us, Inc.The North American Free Trade Agreement, the new European common market, and the opening of Eastern Europe--among other recent geopolitical developments--have created unprecedented opportunities for American companies seeking to enter foreign markets. This guide offers executives practical advice, recently updated and expanded, on deciding which markets to enter, choosing a product for international distribution, designing an entry strategy, and developing an effective international marketing plan.

    Detalhes do Produto

      • Ano:  1998
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780787945718
      • ISBN:  0787945714
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  288

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO