Aguarde...
 

FOUNDATIONS OF SERVICE LEVEL MANAGEMENT


    R$ 210,70

    em até 7x de R$ 30,10 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    'Foundations of Service Level Management' provides detailed recommendations for creating a service level management strategy and establishing service level agreements. This book also shows IT managers and executives at third-party SLM companies how to deploy services more quickly, placing a premium on time to market and time to scale, become more service oriented, delivering guaranteed services through service-level agreements (SLAs), evolve from reactive network management to proactive service management, and reduce costs whenever possible by automating network and service management.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano de Edição: 2000
      • Ano:  2000
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780672317439
      • ISBN:  0672317435
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Peso: 0.59 kg
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  288

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO