Aguarde...
 

OUT OF OUR MINDS

LEARNING TO BE CREATIVE


R$ 107,60

em até 3x de R$ 35,87 sem juros no cartão, ver mais opções
Produto sob encomenda
Previsão: 9 Semanas + Frete

 
Frete grátis para compras acima de:
Sul e Sudeste: R$ 99,00
Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
Norte: R$ 139,00
Confira o regulamento

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 

Sinopse

Ken Robinson argues that organisations everywhere are trying to fix a problem that originates in schools and universities. Many people leave education with no idea what their creative abilities and strengths are. In a powerful and original way, he says why this is and what organisations and individuals can do immediately to recover their creative talents. Revised edition will have following changes: Updated to accommodate recent changes to the education system (internationally), and to include more recent examples and case studies Focus of the book shifted to give more international examples and refer to US education system; to appeal to overseas markets. Some of the heavier academic content has been stripped out and content has been adapted for more consumer/think-piece market.

Detalhes do Produto

    • Subtítulo:  LEARNING TO BE CREATIVE
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: CAPSTONE
    • Assunto: Liderança
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  2
    • Ano:  2011
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9781907312472
    • ISBN:  1907312471
    • Encadernação:  CAPA DURA
    • Complemento:  NENHUM
    • Nº de Páginas:  344

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO