Aguarde...
 

PRINCIPLES AND PRACTICE OF CRISIS MANAGEMENT

THE CASE OF BRENT SPAR


    R$ 529,90

    em até 10x de R$ 52,99 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 9 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste : R$ 99,00
    *Exceto se o pedido contiver itens didáticos.
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    This book examines the factors involved in the social mediation of risks, the social construction of reality, and attempts made by professionals to re-design how social reality appears. It looks at single-issue politics affecting the political agenda, the role of the mass media, how corporations can and do respond, in very sophisticated ways, to threats to their political and ideological perspectives, and so advance their interests. The study also comments on how professional fields are created, demonstrating the work that goes into proposing, sustaining and promoting the expertise of crisis management.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano:  2006
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780230006867
      • ISBN:  0230006868
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  280

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO