Aguarde...
 

THE ORGANIZATIONAL NETWORKS FIELDBOOK


    R$ 220,00

    em até 7x de R$ 31,43 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    This fieldbook companion to Driving Results Through Social Networks provides leaders with a guide to aligning their organization's networks with their strategy to drive innovation and growth. Drawn from the authors' work with over 200 organizations, this fieldbook is a collection of best practices/actions that serve to align the organization's networks with its strategic and operational goals. Using workshops, organizational or process changes, and leveraging of web 2.0 technologies, the workbook enables executives to confront key collaborative issues including Collaboration and Community; Innovation; Team Effectiveness; Talent and Workforce Management; and Managing Organizational Change.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano:  2010
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780470542200
      • ISBN:  0470542209
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  384

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO