Aguarde...
 

THE ROAD TO ORGANIC GROWTH

HOW GREAT COMPANIES CONSISTENTLY GROW MARKETSHARE


    R$ 84,60

    em até 2x de R$ 42,30 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    A rigorous two-year study of the top 800 value-creating public companies found that growth generated internally through a commitment to customer satisfaction, employee engagement, and profitability resulted in consistent employee retention, stock value improvements, and better returns on investment. In 'The road to organic growth', Edward Hess shares the full results of his breakthrough study, providing fresh, and often-surprising perspectives on what it really takes to foster organic growth. Using instructive examples from leading companies such as SYSCO, Best Buy,Tiffany & Company, Outback Steakhouse, and Stryker Corporation, Hess reveals the strategies these trailblazers used to achieve long-term growth from within.

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 2006
      • Ano:  2006
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780071475259
      • ISBN:  0071475257
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Altura: 24.10 cm
      • Largura: 16.50 cm
      • Peso: 0.60 kg
      • Nº de Páginas:  209

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO