Aguarde...

UNCHAINED VALUE

THE NEW LOGIC OF DIGITAL BUSINESS


    R$ 145,00

    em até 4x de R$ 36,25 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 89,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 109,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


    Sinopse

    ''Unchained Value'' offers a much-needed framework for assessing the impact of the Internet on sources of business value and competitive advantage. Helping managers at all levels develop and analyze e-commerce strategies, this invaluable book provides readers with the strategic firepower to totally rethink their businesses and benefit from the opportunities of the new economy. Internet expert Mary Cronin introduces a radically new model for organization she calls the digital value system--focused not on static, internally focused ''chains'' but on dynamic, external webs of relationships. ''Unchained Value'' identifies the new realities every company has to reckon with in the shift from internal value chains to Internet-based value systems, and illuminates who wins and who loses when processes traditionally controlled within the firm are optimized for an open, networked digital environment.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano:  2000
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780875849379
      • ISBN:  0875849377
      • Encadernação:  CAPA DURA C/SOBRECAP
      • Complemento:  NENHUM

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO