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ONE TO ONE B2B - CUSTOMER DEVELOPMENT

STRATEGIES FOR THE BUSINESS-TO-BUSINESS


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Sinopse

In 'One to One B2B', the authors shows the concerns of companies, or divisions of companies, that sell to other businesses. Analyzing the experiences of seven companies in various industries, Peppers and Rogers aims to explain issues such as - hiring and training salespeople, creating structure, monitoring sales behavior and attitudes, handling channel conflucts, selling multiple product lines, and others.

Detalhes do Produto

    • Subtítulo:  STRATEGIES FOR THE BUSINESS-TO-BUSINESS
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: DELL
    • Assunto: Administração - Marketing
    • Idioma: INGLÊS
    • Edição:  1
    • Ano:  2003
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9780385502306
    • ISBN:  0385502303
    • Encadernação:  BROCHURA
    • Altura: 21.60 cm
    • Largura: 14.00 cm
    • Complemento:  NENHUM
    • Nº de Páginas:  345

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