Aguarde...
 

PERCEPTIONS OF RISK AND SOURCE CREDIBILITY

NEW RELATIONSHIPS AND INSIGHTS FOR A CONSUMER RESE


    R$ 355,00

    em até 10x de R$ 35,50 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 9 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    This experimental study focuses on perceptions of risk and source credibility using real home shoppers. Taking a consumer behaviour perspective, various dimensions and behaviours of both perceived risk and source credibility are examined using the contexts of catalogue and TV shopping in the UK. The study evaluates credible versus non credible sources of information relevant to marketing of specific products. It expands on why certain new relationships may provide managers and academic researchers with better advantage towards understanding consumers than using other psychological constructs of marketing.

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 2007
      • Ano:  2007
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9781403947581
      • ISBN:  1403947589
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  240

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO