Aguarde...
 

INVISIBLE TOUCH : THE FOUR KEYS TO MODERN MARKETIN


    R$ 89,40

    em até 2x de R$ 44,70 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    Service businesses sell something that cannot be seen or heard. They offer an experience - and to make that experience truly exceptional they must first understand people and how to satisfy them. In this indispensable volume, Harry Bekwith provides a treasury of quick, practical, and entertaining strategies. Applying the study of human nature to the real world of business, 'The invisible touch' will opneyour eyes to this crucial branch of marketing with four keys concepts - price, brand, packaging, relationships.

    Detalhes do Produto

      • Ano:  2000
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780446524179
      • ISBN:  0446524174
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Peso: 0.42 kg
      • Complemento:  NENHUM

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO