Aguarde...

MARKETING RESEARCH THAT WON'T BREAK THE BANK

A PRACTICAL GUIDE TO GETTING THE INFORMATION YOU N


    R$ 130,00

    em até 4x de R$ 32,50 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 89,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    Marketing research is vital to part of organizational effectiveness in today's highly competitive marketplace. But many managers in small businesses with limited budgets consider it out of reach. In Marketing Research That Won't Break the Bank, Alan Andreasen shows readers how to get the information they need to make smart, strategic decisions without spending a lot of money. The tools and techniques presented will help managers gain an in-depth understanding of their target market, competitors, and environment without stretching the organization's budget.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  2
      • Ano:  2002
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780787964191
      • ISBN:  0787964190
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  304

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO