Aguarde...
 

NEW CONSUMER MARKETING

MANAGING A LIVING DEMAND SYSTEM


    R$ 264,40

    em até 8x de R$ 33,05 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste : R$ 99,00
    *Exceto se o pedido conter itens didáticos.
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    'New Consumer Marketing' recognizes and tackles this question. The answer lies in adopting a value-centric orientation and refocusing marketing on the three key processes of value definition, value creation and value delivery. Drawing on learning from the living sciences, Susan Baker presents an organic framework for meeting the actual needs of new consumers through superior levels of insight, innovation and agility. This book clearly explains the rationale for managing marketing as a demand system and is richly illustrated throughout with cases to show how this approach can help organizations be more effective.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano:  2003
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780470844823
      • ISBN:  0470844825
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  218

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO