Aguarde...
 

PERMISSION MARKETING

TURNING STRANGERS INTO FRIENDS & FRIENDS INTO CUST


    R$ 114,90

    em até 3x de R$ 38,30 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto sob encomenda
    Previsão: 4 Semanas + Frete

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 89,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 109,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


    Sinopse

    Whether it is the TV commercial that breaks into our favorite program, or the telemarketing phone call that disrupts a family dinner, traditional advertising is based on the hope of snatching our attention away from whatever we are doing. Seth Godin calls this Interruption Marketing, and, as companies are discovering, it no longer works. Instead of annoying potential customers by interrupting their most coveted commodity - time - 'Permission Marketing' offers consumers incentives to accept advertising voluntarily. Now this Internet pioneer introduces a fundamentally different way of thinking about advertising products and services. By reaching out only to those individuals who have signaled an interest in learning more about a product, 'Permission Marketing' enables companies to develop long-term relationships with customers, create trust, build brand awareness - and greatly improve the chances of making a sale.

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 1999
      • Ano:  1999
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780684856360
      • ISBN:  0684856360
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Peso: 0.42 kg
      • Complemento:  NENHUM

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO