Aguarde...
 

PERMISSION MARKETING, ENGL. ED.

TURNING STRANGERS INTO FRIENDS, AND FRIENDS INTO C


Produto Indisponível

Veja mais títulos de Publicidade e Propaganda

Sinopse

CONTENTS Foreword by Don Peppers Introduction ONE The Marketing Crisis That Money Won't Solve TWO Permission Marketing -- The Way to Make Advertising Work Again THREE The Evolution of Mass Advertising FOUR Getting Started -- Focus on Share of Customer, Not Market Share FIVE How Frequency Builds Trust and Permission Facilitates Frequency SIX The Five Levels of Permission SEVEN Working with Permission as a Commodity EIGHT Everything You Know About Marketing on the Web Is Wrong! NINE Permission Marketing in the Context of the Web TEN Case Studies ELEVEN How to Evaluate a Permission Marketing Program TWELVE The Permission FAQ Acknowledgments Index

Detalhes do Produto

    • Ano de Edição: 1999
    • Ano:  1999
    • País de Produção: Germany
    • Código de Barras:  9780684856360
    • ISBN:  0684856360
    • Encadernação:  CAPA DURA
    • Altura: 190.50 cm
    • Peso: 0.42 kg
    • Quantidade de Itens do Complemento:  0
    • Nº de Páginas:  256

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO