Aguarde...

PRINCIPLES OF SERVICE MARKETING AND MANAGEMENT


    R$ 264,00

    em até 8x de R$ 33,00 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    This clear, accessible book presents an integrated approach to the study of services that places marketing issues within a broader general management context. It emphasizes the fact that service organizations differ in many important respects from manufacturing businesses, requiring a distinctive approach to planning and implementing marketing strategy. Coverage is comprised of 16 chapters and 12 short- to medium-length cases that let readers apply what they've learned to real-world settings and fully understand the complexities of service management--including the interactions between marketing, operations, and human resources.

    Detalhes do Produto

      • Ano:  1998
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780136768753
      • ISBN:  013676875X
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  414

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO