Aguarde...
 

SEVEN MYTHS OF CUSTOMER MANAGEMENT, THE -HOW TO BE

CUSTOMER-DRIVEN WITHOUT BEING CUSTOMER-LED


    R$ 284,80

    em até 9x de R$ 31,64 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste : R$ 99,00
    *Exceto se o pedido contiver itens didáticos.
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    'The Seven Myths of Customer Management' is required reading for everyone who's job interacts with or impacts customers. Written in a lively, readable and anecdotal style, this book challenges much conventional wisdom and provides a powerful antidote to many potentially dangerous and expensive misconceptions. Written by two experienced and expert practitioners, it offers practical and pragmatic advice on how to unlock customer value and maximise corporate revenues.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano:  2003
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780470858806
      • ISBN:  047085880X
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  236

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO