Aguarde...
 

STRATEGIC MARKET CREATION


    R$ 280,00

    em até 9x de R$ 31,11 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    The majority of existing innovation textbooks either discuss innovation in an all to general way or lean towards a general management or technology perspective. This book combines the fields of marketing and innovation management, acknowledging that marketing plays an important and proactive role in radical product, brand and market innovaton processes. Structured around two key themes Knowledge, Processes and Capabilities for Market Creation´ and Co-Creation of Meaningful Experiences with Customers´, this book fills an important gap in the market.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano:  2010
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780470694275
      • ISBN:  0470694270
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  464

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO