Aguarde...

IN SEARCH OF A NEW LOGIC FOR MARKETING

FOUNDATIONS OF CONTEMPORARY THEORY


    R$ 265,00

    em até 8x de R$ 33,13 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 89,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    The book features 9 previously published journal articles written by Christian Gronroos between 1979 to date. Four of the articles will be on service marketing and four on relationship marketing, which emphasize his knowledge and expertise in the field of service, and relationship marketing during the last 27 years. The articles build to form a clear picture of the continuous development of the field, leading to a synthesis article and a comprehensive concluding chapter. The author offers an alternative to the mainstream marketing mix logic and has consistently pursued the search for an alternative logic for marketing.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano:  2008
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780470061299
      • ISBN:  0470061294
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  236

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO