Aguarde...
 

SUPERIOR CUSTOMER VALUE IN THE NEW ECONOMY

CONCEPTS AND CASES


    R$ 353,20

    em até 10x de R$ 35,32 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    Great companies consistently meet and exceed customer desires. 'Superior Customer Value in the New Economy - Concepts and Cases', Second Edition offers a blueprint for responding effectively to customer demands and for creating the benchmarks common to world-class service companies. The Second Edition elaborates on the latest perspectives of the business and academic communities, exploring leading marketing and managing developments in the crucial area of customer value (CV). It delivers expert guidance on designing, implementing, and evaluating a CV strategy that benefits e-service and information-based organizations.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  2
      • Ano:  2004
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9781574443561
      • ISBN:  1574443569
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  456

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO