Aguarde...
 

THE GLOBAL MARKET

DEVELOPING A STRATEGY TO MANAGE ACROSS BORDERS


    R$ 301,10

    em até 10x de R$ 30,11 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    The twin forces of ideological change and the technology revolution make globalization the single most important issue facing executives today. But many companies who have developed a presence in the global market now face the challenges inherent in creating a multinational presence with the demands of the 'unglobal consumer' who does not have a 'one size fits all' need. Here, HBS Professors John Quelch and Deshpande bring together 13 Harvard Business School professors to discuss these and other problems and benefits encountered by executives in global markets.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano:  2004
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780787968571
      • ISBN:  0787968579
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  432

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO