Aguarde...
 

COMPETING ON THE EDGE : STRATEGY AS STRUCTURED CHA


    R$ 108,30

    em até 3x de R$ 36,10 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    This book translates leading edge concepts from complexity theory into management practice. Each chapter focuses on a specific management dilemma and illustrates a solution. The authors help organizations find balance between too much and too little structure. They also encourage organizations to appropriately contextualize their own past, guiding them on when to learn from past mistakes and successes and when to break from the past to envision their future anew. The authors draw on the fields of science, music, and sports to illustrate their argument

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano:  1998
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780875847542
      • ISBN:  0875847544
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  320

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO