Aguarde...
 

ROLE OF COMMUNICATION IN BUSINESS TRANSACTIONS AND

RELATIONSHIPS, THE


    R$ 505,40

    em até 10x de R$ 50,54 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    Without communication, business is not possible. It is, therefore, desirable and necessary that communication be integrated into all aspects of business if one wishes to truly comprehend and succeed in business transactions and relationships. The contributing authors of this volume are all acknowledged experts in the field of communication. Their texts demonstrate how communication influences, directs, and determines virtually each and every facet of the business world. In turn, a better, more comprehensive understanding of business is possible.

    Detalhes do Produto

      • Subtítulo:  RELATIONSHIPS, THE
      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: PETER LANG PUB
      • Coleção:  FREIBERGER BEITRÄGE ZUR INTERKULTURELLEN UND WIRTS
      • Assunto: Administração
      • Idioma: INGLÊS
      • Edição:  1
      • Ano de Edição: 2007
      • Ano:  2007
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780820498638
      • ISBN:  0820498637
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Nº de Páginas:  462

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO