Aguarde...
 

THE MIND OF THE CUSTOMER


    R$ 121,90

    em até 4x de R$ 30,48 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    'The Mind of the Customer' explores the ways leading companies like UPS, Toyota, Nokia, and others achieve exceptional performance. The book builds on the proven performance-improvement training techniques of 'The Real Learning Company' to supply sales and marketing professionals with a dynamic, straightforward plan to improve profitability; raise productivity; and increase customer satisfaction. Rich graphical models illustrate key concepts, while contributions from industry leaders provide eye-opening perspectives on how sales in changing - and how you can create competitive advantage amidst that change.

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 2006
      • Ano:  2006
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780071470278
      • ISBN:  0071470271
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Altura: 22.90 cm
      • Largura: 15.20 cm
      • Nº de Páginas:  242

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO