Aguarde...
 

MAN APPEAL

ADVERTISING, MODERNISM AND MEN'S WEAR


    R$ 460,00

    em até 10x de R$ 46,00 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 9 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    This book provides a much-needed evaluation of the history of men's fashion advertising in the first half of the twentieth century. Undoubtedly one of the most fecund and complex periods in the history of menswear promotion, the period saw vast sums of money spent on advertising men's clothing. As Jobling expertly shows, the erotic charge in evidence in the representation of the buff bodies in Calvin Klein's 80's campaigns had much earlier antecedents. Looking well beyond issues of representation to broader socio-economic contexts, Jobling addresses an exciting range of discourses relating to professionalization, modernity, mass-communication and marketing, display and consumer psychology.

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 2005
      • Ano:  2005
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9781845200862
      • ISBN:  1845200861
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Altura: 23.50 cm
      • Largura: 15.90 cm
      • Nº de Páginas:  161

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO