Aguarde...

ADVERTISING AND SOCIETIES


    R$ 145,00

    em até 4x de R$ 36,25 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 89,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    Advertising and Societies - Global Issues provides an international perspective on the practice of advertising while examining some of the ethical and social ramifications of advertising in global societies. It illustrates how issues such as the representation of women and minorities in ads, advertising and children, and advertising in the digital era have relevance to a wider global community. This book provides scholars and practitioners with a comprehensive review of the literature on advertising and society and uses practical examples from international media to document how global advertising and global consumer culture operate, making it an indispensable research tool and invaluable for classroom use.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano de Edição: 2003
      • Ano:  2003
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780820462073
      • ISBN:  0820462071
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Altura: 22.20 cm
      • Largura: 15.20 cm
      • Nº de Páginas:  305

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO