Aguarde...
 

SMALL SCREENS, BIG IDEAS

TELEVISION IN THE 1950S


    R$ 529,90

    em até 10x de R$ 52,99 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 9 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    'Small Screens, Big Ideas' brings together specially commissioned writings from British and American contributors to explore themes of diversity in the formative period of the 1950s. With radical changes taking place in terrestrial television, this is a timely moment to revisit the decade when television's very novelty was its most striking feature. Discussing television's role in the construction of national and gender identities and its relation to other media such as theatre, film, and radio, this fresh exploration is based on detailed case-studies of this complex era.

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 2002
      • Ano:  2002
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9781860646836
      • ISBN:  1860646832
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Altura: 23.50 cm
      • Largura: 15.90 cm

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO