Aguarde...
 

NATION OF REBELS

WHY COUNTERCULTURE BECAME CONSUMER CULTURE


    R$ 61,60

    em até 2x de R$ 30,80 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 7 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste : R$ 99,00
    *Exceto se o pedido conter itens didáticos.
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    In this wide-ranging and perceptive work of cultural criticism, Joseph Heath and Andrew Potter shatter the most important myth that dominates much of radical political, economic, and cultural thinking. The idea of a counterculture - a world outside of the consumer-dominated world that encompasses us - pervades everything from the antiglobalization movement to feminism and environmentalism. And the idea that mocking or simply hoping the 'system' will collapse, the authors argue, is not only counterproductive but has helped to create the very consumer society radicals oppose. In a lively blend of pop culture, history, and philosophical analysis, Heath and Potter offer a startlingly clear picture of what a concern for social justice might look like without the confusion of the counterculture obsession with being different.

    Detalhes do Produto

      • Subtítulo:  WHY COUNTERCULTURE BECAME CONSUMER CULTURE
      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: HARPER USA
      • Assunto: Sociologia
      • Idioma: INGLÊS
      • Edição:  1
      • Ano:  2005
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780060745868
      • ISBN:  006074586X
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  368

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO