Aguarde...

THE CREATION OF THE MEDIA


    R$ 122,80

    em até 4x de R$ 30,70 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 7 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 89,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    America's leading role in today's information revolution may seem simply to reflect its position as the world's dominant economy and most powerful state. But by the early nineteenth century, when the United States was neither a world power nor a primary center of scientific discovery, it was already a leader in communications-in postal service and newspaper publishing, then in development of the telegraph and telephone networks, later in the whole repertoire of mass communications. In this wide-ranging social history of American media, from the first printing press to the early days of radio, Paul Starr shows that the creation of modern communications was as much the result of political choices as of technological invention.

    Detalhes do Produto

      • Ano:  2005
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780465081943
      • ISBN:  0465081940
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Altura: 22.90 cm
      • Largura: 15.20 cm
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  484

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO