Aguarde...
 

WHO'S YOUR CITY?

HOW THE CREATIVE ECONOMY IS MAKING WHERE TO LIVE T


    R$ 158,80

    em até 5x de R$ 31,76 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    It's a mantra of the age of globalization that where we live doesn't matter. We can innovate just as easily from a ski chalet in Whistler or a beach house in the Caribbean as in the office. According to Richard Florida, this is plain wrong. Globalization is not flattening the world - it's making it 'spikier.' Place matters more than ever to the global economy and to our individual lives. Where we live determines the jobs and careers we have access to, the people we meet, and the 'mating markets' in which we participate. Where we live determines where the good ideas come from - and even whether they come at all. Everything we think we know about cities and their economic role is up for grabs.

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 2008
      • Ano:  2008
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780465003525
      • ISBN:  0465003524
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Peso: 0.79 kg
      • Nº de Páginas:  256

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO