Aguarde...
 

FICTION AND THE AMERICAN LITERARY MARKETPLACE

THE ROLE OF NEWSPAPER SYNDICATES IN AMERICA, 1860-


    R$ 191,20

    em até 6x de R$ 31,87 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 8 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    Conventional literary history has virtually ignored the role of newspaper syndicates in publishing some of the most famous nineteenth-century writers. Stephen Crane, Henry James, Rudyard Kipling, Robert Louis Stevenson and Mark Twain were among those who offered their early fiction to ‘Syndicates’, firms which subsequently sold the work to newspapers across America for simultaneous, first-time publication. This newly decentralised process profoundly affected not only the economics of publishing, but also the relationship between authors, texts and readers. In the first full-length study of this publishing phenomenon, Charles Johanningsmeier evaluates the unique site of interaction syndicates held between readers and texts.

    Detalhes do Produto

      • Subtítulo:  THE ROLE OF NEWSPAPER SYNDICATES IN AMERICA, 1860-
      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: CAMBRIDGE - PRINT ON
      • Coleção:  CAMBRIDGE STUDIES IN PUBLISHING AND PRINTING HISTO
      • Edição:  1
      • Assunto: Editoração
      • Idioma: INGLÊS
      • Ano de Edição: 2002
      • Ano:  2002
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780521520188
      • ISBN:  0521520185
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Altura: 228.00 cm
      • Largura: 152.00 cm
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  296

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO