Aguarde...
 

THE ADWEEK COPYWRITING HANDBOOK

THE ULTIMATE GUIDE TO WRITING POWERFUL ADVERTISING


R$ 111,60

em até 3x de R$ 37,20 sem juros no cartão, ver mais opções
Produto sob encomenda
Previsão: 6 Semanas + Frete

 
Frete grátis para compras acima de:
Sul e Sudeste: R$ 99,00
Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
Norte: R$ 139,00
Confira o regulamento

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 

Sinopse

The definitive copywriting handbook from an advertising legend 'The Adweek Copywriting Handbook' covers every aspect of the copywriting process in simple and easy-to-understand steps for young advertising professionals and old pros alike. Starting at the very beginning of the process, the book shows copywriters how to get prepared to write on a product before moving on to the act of writing itself. Readers will learn how to use various elements like type style, sentence length, and comprehension to best effect, as well as employ the psychological triggers that influence and persuade people to buy.

Detalhes do Produto

    • Edição:  1
    • Ano:  2006
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9780470051245
    • ISBN:  0470051248
    • Encadernação:  BROCHURA
    • Complemento:  NENHUM
    • Nº de Páginas:  360

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO