Aguarde...

THE MYTH OF THE LIBERAL MEDIA


    R$ 115,00

    em até 3x de R$ 38,33 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    'The Myth of the Liberal Media' contends that the mainstream media are parts of a market system and that their performance is shaped primarily by proprietor/owner and advertiser interests. Using a propaganda model, it is argued that the commercial media protect and propagandize for the corporate system. Case studies of major media institutions - the New York Times, the Wall Street Journal, the Philadelphia Inquirer - are supplemented by detailed analyses of 'word tricks and propaganda' and the media's treatment of topics such as Third World elections, the Persian Gulf War, the North American Free Trade Agreement, the fall of Suharto, and corporate junk science.

    Detalhes do Produto

      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: PETER LANG PUB
      • Coleção:  STUDIES IN MASS COMMUNICATIONS AND CULTURAL STUDIE
      • Edição:  1
      • Assunto: Comunicação
      • Idioma: INGLÊS
      • Ano de Edição: 2000
      • Ano:  2000
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780820441863
      • ISBN:  0820441864
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Altura: 21.60 cm
      • Largura: 14.60 cm
      • Nº de Páginas:  328

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO