Aguarde...
 

THE POWER OF LANGUAGE AND THE MEDIA


    R$ 205,00

    em até 6x de R$ 34,17 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    Media matters to politicians, celebrities, advertisers, teachers, and to anyone who depends on media for information, or finds themselves affected by their representations and images. A detailed linguistic analysis of media enriches our understanding of the power of language and informs readers how they are positioned by such linguistic representations. This book is concerned with the analysis of language in various media and textual examples from talk-back television chat shows, advertisements, editorials and news stories are used to provide a critical awareness of language in the media. The linguistic elements examined encompass rhetorical structures, semiotics, back channeling cues, and sequencing.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano de Edição: 2006
      • Ano:  2006
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9783631537534
      • ISBN:  3631537530
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Nº de Páginas:  218

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO