Aguarde...
 

SOCIAL AND COGNITIVE IMPACTS OF E-COMMERCE ON

MODERN ORGANIZATIONS


    R$ 353,20

    em até 10x de R$ 35,32 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    'The Social and Cognitive Impacts of E-Commerce on Modern Organizations' includes articles addressing the social, cultural, organizational, and cognitive impacts of e-commerce technologies and advances on organizations around the world. Looking specifically at the impacts of electronic commerce on consumer behavior, as well as the impact of e-commerce on organizational behavior, development, and management in organizations. This important new book aims to expand the overall body of knowledge regarding the human aspects of electronic commerce technologies and utilization in modern organizations and to assist researchers and practitioners to devise more effective systems for managing the human side of e-commerce.

    Detalhes do Produto

      • Subtítulo:  MODERN ORGANIZATIONS
      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: IDEA GROUP PUB
      • Assunto: Economia
      • Idioma: INGLÊS
      • Edição:  1
      • Ano:  2004
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9781591402749
      • ISBN:  1591402743
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  350

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO