Aguarde...
 

THE POLISH SME SECTOR


    R$ 115,00

    em até 3x de R$ 38,33 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    Seminar paper from the year 2003 in the subject Business economics - Economic Policy, grade: 1,0 (A), University of Lodz (Department of Entrepreneurship), language: English, abstract: In the following paper I want to pay attention to the SME (Small and Medium-sized Enterprises) Sector in Poland. REsearches within this Sector are very important, because that sector is the most dynamic in the whole Economy. ENtry and Exit Rates of Businesses are about 10 % in the EU (European Union) and are even more in Poland. NOreen Doyle described it as the backbone for a lasting and effective business environment. AS well as in the Transitional Period, which will be examined in detail in this paper, as in the accession phase of Poland to become member of EU, the development of the SME Sector will determine the future of Poland to a great extent. AFter defining this Sector, I will show the development separated in phases since 1980. IN the following chapter, I will try to sum up the most important influencing factors for SMEs. FInally, I will consider some specific problems of Poland joining the EU.

    Detalhes do Produto

      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: GRIN VERLAG
      • Edição:  1
      • Ano de Edição: 2007
      • Ano:  2007
      • Assunto: Economia
      • País de Produção: Germany
      • Código de Barras:  9783638650236
      • ISBN:  3638650235
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Altura: 210.00 cm
      • Largura: 148.00 cm
      • Comprimento: 4.00 cm
      • Peso: 0.10 kg
      • Quantidade de Itens do Complemento:  0
      • Nº de Páginas:  32

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO