Aguarde...
 

TO PROFIT OR NOT TO PROFIT

THE COMMERCIAL TRANSFORMATION OF THE NON-PROFIT SE


Produto Indisponível

Veja mais títulos de Economia

Sinopse

Nonprofit organizations are changing dramatically in the ways they are financed. They are becoming increasingly commercial, operating more like private firms. Far more is involved than the generation of revenue. As donations decline in importance and user fees and money raising ancillary activities come to dominate, they bring side-effects on the social missions that justify public support. This book examines these little-recognized relationships for the overall non-profit charitable sector and then focuses on each of six industries; important differences are found among hospitals, universities, social service providers, zoos, museums, and public broadcasting.

Detalhes do Produto

    • Subtítulo:  THE COMMERCIAL TRANSFORMATION OF THE NON-PROFIT SE
    • Origem:  IMPORTADO
    • Editora: CAMBRIDGE - USA
    • Edição:  1
    • Assunto: Economia
    • Idioma: INGLÊS
    • Ano:  1998
    • País de Produção: United States
    • Código de Barras:  9780521631808
    • ISBN:  0521631807
    • Encadernação:  CAPA DURA
    • Altura: 228.00 cm
    • Largura: 152.00 cm
    • Nº de Páginas:  352

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO