Aguarde...
 

LANGUAGE TESTING

THE SOCIAL DIMENSION


    R$ 223,40

    em até 7x de R$ 31,91 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    This volume focuses on the social aspects of language testing, including assessment of socially situated language use and societal consequences of language tests. The authors argue that traditional approaches to ensuring social fairness in tests go some way to addressing social concerns, but a broader perspective is necessary to examine the functions of tests on a societal scale. Considers these issues in relation to language assessment in oral proficiency interviews, and to the assessment of second language pragmatics. Argues that traditional approaches to ensuring social fairness in tests go some way to addressing social concerns, but a broader perspective is necessary if we are to fully understand the social dimension of language assessment.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano de Edição: 2006
      • Ano:  2006
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9781405155434
      • ISBN:  1405155434
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Altura: 22.90 cm
      • Largura: 14.60 cm
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  300

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO