Aguarde...
 

KUNDALINI RISING

EXPLORING THE ENERGY OF AWAKENING


R$ 89,90

em até 2x de R$ 44,95 sem juros no cartão, ver mais opções

Produto sob encomenda
Previsão: 4 Semanas + Frete

Calcule prazo de entrega e frete:

 - 
Este produto pode ser retirado em loja

FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 89,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 109,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


Sinopse

You have within you a latent energy waiting to transform your life. KNown as kundalini, this legendary power is believed to catalyze spiritual evolution. BUt is kundalini real? And if so, how can we engage this energy to awaken our consciousness? For centuries, the secrets of kundalini have been guarded by masters and buried in esoteric texts around the globe. KUndalini Rising brings together 24 illuminating essays by some of today's most prominent voices to demystify this mysterious phenomenon. FRom personal accounts and yogic practices, to brain research and historical perspectives, this compelling anthology weaves together both the mystical and practical perspectives on the rise of kundalini energy to help support your own spiritual discovery.COntributors include: Lawrence Edwards, PhD; Bonnie Greenwell, PhD; Bruce Greyson, MD; Gene Keiffer; Penny Kelly; Gurmukh Kaur Khalsa; Shanti Shanti Kaur Khalsa, PhD; Sat Bir Singh Khalsa, PhD; Gurucharan Singh Khalsa, PhD; Gopi Krishna; Olga Louchakova; David Lukoff, PhD; Andrew B. NEwberg, PhD; Stuart Perrin; John Selby; Stuart Sovatsky, PhD; Swami Sivananda Radha; Dorothy Walters, PhD; John White; Whitehawk; Barbara Harris Whitfield; Charles L. WHitfield, MD; and Ken Wilber.

Detalhes do Produto

    • Ano de Edição: 2009
    • Ano:  2009
    • Código de Barras:  9781591797289
    • ISBN:  1591797284
    • Encadernação:  BROCHURA
    • Altura: 9.50 cm
    • Largura: 6.20 cm
    • Comprimento: 1.20 cm
    • Peso: 0.50 kg
    • Quantidade de Itens do Complemento:  0
    • Nº de Páginas:  391

Avaliação dos Consumidores

ROLAR PARA O TOPO