Aguarde...
 

KANT, DELEUZE AND ARCHITECTONICS


    R$ 144,90

    em até 4x de R$ 36,23 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 89,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 109,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


    Sinopse

    The way in which we read Kant’s Critique of Pure Reason has profound consequences for our understanding of his thought in relation to the work of other thinkers. Kant, Deleuze and Architectonics presents a unified reading of this text in order to respond to the concerns surrounding the method and arguments Kant employs. In showing us how the ‘first critique’ comes to make greater sense when read as a whole or in terms of its ‘architectonic’ unity, Edward Willatt breathes new life into a text often considered rigid and artificial in its organisation. On the basis of this reading, Kant’s relation to Deleuze is revealed to be much more productive than is often realized. Deftly relating the unifying method of Kant’s Critique of Pure Reason with Deleuze’s account of experience, and using Kant’s concern to secure the conditions that make experience possible to develop Deleuze’s attempt to convincingly relate ‘the actual’ and ‘the virtual’, this book constitutes an important step in our understanding of Deleuze and his philosophical project.

    Detalhes do Produto

      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: CONTINUUM PUBLISHING
      • Coleção:  CONTINUUM STUDIES IN CONTINENTAL PHILOSOPHY
      • Edição:  1
      • Assunto: Filosofia
      • Idioma: INGLÊS
      • Ano de Edição: 2012
      • Ano:  2012
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9781441134479
      • ISBN:  1441134476
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Altura: 23.50 cm
      • Largura: 15.60 cm
      • Nº de Páginas:  192

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO