Aguarde...

THE HANDBOOK OF POLITICAL ECONOMY OF COMMUNIC


    R$ 865,00

    em até 10x de R$ 86,50 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    Over the last decade, political economy has grown rapidly as a specialist area of research and teaching within communications and media studies and is now established as a core element in university programmes around the world. The Handbook of Political Economy of Communications offers students and scholars a comprehensive, authoritative, up-to-date and accessible overview of key areas and debates. Combines overviews of core ideas with new case study materials and the best of contemporary theorization and research Written many of the best known authors in the field Includes an international line-up of contributors, drawn from the key markets of North and Latin America, Europe, Australasia, and the Far East

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 2011
      • Ano:  2011
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9781405188807
      • ISBN:  1405188804
      • Encadernação:  ENCADERNADO
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  632

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO