Aguarde...

FUNDAMENTALS OF AGILE DEVELOPMENT

SUCCEEDING IN THE REAL WORLD


    R$ 175,00

    em até 5x de R$ 35,00 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    Agile methodologies define specific roles for each project stakeholder. Learning how to play these roles and navigate agile's stakeholders can prove bewildering to new practitioners, impeding their success with agile. This book seeks to guide practitioners in understanding their roles and applying pragmatic agile practices that are proven to work. Designed for team members working with any agile methodology, it aims to show how to apply the specific agile practices associated with success in each role, and become effective advocates for agile throughout their organizations. The author intend to help agile team members gain momentum for core agile practices, including stories, estimation, and planning, and offers expert guidance on scaling agile to larger projects. Next, he aims to demonstrate how to sustain the pace of agility by applying evolutionary design and architecture, test-driven design, mock objects, refactoring, continuous integration, and other innovative techniques. The book concludes with a chapter of case studies, drawn from the author's own consulting experience.

    Detalhes do Produto

      • Subtítulo:  SUCCEEDING IN THE REAL WORLD
      • Origem:  IMPORTADO
      • Editora: PRENTICE HALL
      • Coleção:  ROBERT C. MARTIN SERIES
      • Assunto: Software
      • Idioma: INGLÊS
      • Edição:  1
      • Ano de Edição: 2012
      • Ano:  2012
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780132317269
      • ISBN:  0132317265
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Complemento:  NENHUM
      • Nº de Páginas:  320

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO