Aguarde...
 

COMMUNICATION ETHICS, MEDIA, & POPULAR CULTURE


    R$ 145,00

    em até 4x de R$ 36,25 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 89,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 109,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


    Sinopse

    Popular culture provides a daily catalog of cultural attitudes, values, and practices. From television sitcoms to the daily news, from the theater to the sports stadium, we observe embodiments and enactments of character, virtue, honesty, and integrity (or lack thereof) in situations we find understandable, if not familiar. The essays in this volume address popular mediated constructions of ethical and unethical communication in news, sports, advertising, film, television, and the internet. Emphasis is on the consumption of popular culture messages, as well as how auditors make moral sense out of what they read, hear, and observe.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano de Edição: 2005
      • Ano:  2005
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780820471198
      • ISBN:  0820471194
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Altura: 22.20 cm
      • Largura: 15.20 cm
      • Nº de Páginas:  309

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO