Aguarde...

BOER, BURGHER, BUSINESSMAN


    R$ 280,00

    em até 9x de R$ 31,11 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 89,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    Sinopse

    The study is an imagological analysis of Dutch immigrants in the United States, giving insights into stereotyping, identity formation, and the marketing of ethnicity. Tracing Dutch-American literary images through four centuries of writing in America, the study emphasizes the continuity of Dutch-American history. The assessment of images in their socio-cultural context reveals the disparity between literary and socio-cultural perception, the latter of which often evokes Dutch ethnicity in the United States as a mere means to an end. While the study ascertains which images of Dutch Americans have dominated public perception, it also investigates the origins of such images, their persistence irrespective of time and location, and the reasons for their fluctuating interpretations.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano de Edição: 2007
      • Ano:  2007
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9783631560365
      • ISBN:  3631560362
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Nº de Páginas:  348

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO