Aguarde...
 

CASE STUDY RESEARCH

PRINCIPLES AND PRACTICES


    R$ 159,90

    em até 5x de R$ 31,98 sem juros no cartão, ver mais opções

    Produto sob encomenda
    Previsão: 4 Semanas + Frete

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 
    Este produto pode ser retirado em loja

    FRETE GRÁTIS para o Sul e Sudeste nas compras acima de R$ 89,00; para o Centro-Oeste e Nordeste, nas compras acima de R$ 109,00; e, para o Norte, nas compras acima de R$ 139,00 - Confira o regulamento


    Sinopse

    This book aims to provide a general understanding of the case study method as well as specific tools for its successful implementation. These tools can be utilized in all fields where the case study method is prominent, including business, anthropology, communications, economics, education, medicine, political science, social work, and sociology. Topics include the definition of a 'case study,' the strengths and weaknesses of this distinctive method, strategies for choosing cases, an experimental template for understanding research design, and the role of singular observations in case study research. It is argued that a diversity of approaches - experimental, observational, qualitative, quantitative, ethnographic - may be successfully integrated into case study research. This book breaks down traditional boundaries between qualitative and quantitative, experimental and nonexperimental, positivist and interpretivist.

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 2006
      • Ano:  2006
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9780521676564
      • ISBN:  0521676568
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Altura: 22.80 cm
      • Largura: 15.20 cm
      • Nº de Páginas:  250

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO