Aguarde...
 

IMPLICIT MEASURES OF ATTITUDES


    R$ 234,80

    em até 7x de R$ 33,54 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    Increasingly used in social and behavioral science research, implicit measures aim to assess attitudes that respondents may not be willing to report directly, or of which they may not even be aware. This book brings together leading investigators to review currently available procedures and offer practical recommendations for their implementation and interpretation. The theoretical bases of the various approaches are explored and their respective strengths and limitations are critically examined. The volume also discusses current controversies facing the field and highlights promising avenues for future research.

    Detalhes do Produto

      • Ano de Edição: 2007
      • Ano:  2007
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9781593854027
      • ISBN:  1593854021
      • Encadernação:  CAPA DURA
      • Altura: 23.50 cm
      • Largura: 15.90 cm
      • Nº de Páginas:  294

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO