Aguarde...
 

BUSINESS, FAMILY AND RELIGION

PUBLIC THEOLOGY IN THE CONTEXT OF THE CHINESE-INDO


    R$ 318,80

    em até 10x de R$ 31,88 sem juros no cartão, ver mais opções
    Produto sob encomenda
    Previsão: 6 Semanas + Frete

     
    Frete grátis para compras acima de:
    Sul e Sudeste: R$ 99,00
    Centro-Oeste e Nordeste: R$ 109,00
    Norte: R$ 139,00
    Confira o regulamento

    Calcule prazo de entrega e frete:

     - 

    Sinopse

    This book is intended as a contribution to the discussion about the influence of political economy and culture on the ethnic Chinese business, from the point of view of theology. The focus here is directed particularly to the central position of the family, which characterizes the ethnic Chinese religious, business, political, and social lives. It is argued that a theological approach built upon the concept of the family of God would not only make sense but also have value for the ethnic Chinese, enabling reflection on their political-economic position and economic-cultural virtues.

    Detalhes do Produto

      • Edição:  1
      • Ano de Edição: 2002
      • Ano:  2002
      • País de Produção: United States
      • Código de Barras:  9783906768496
      • ISBN:  390676849X
      • Encadernação:  BROCHURA
      • Nº de Páginas:  278

    Avaliação dos Consumidores

    ROLAR PARA O TOPO